Friday, March 30, 2018

Promo Dufan April 2018

Promo Dufan April 2018 - Hari-hari cuti pasti perkara yang anda sedang menunggu untuk melepaskan keletihan selepas melakukan rutin kerja. Sudah tentu cuti akan menjadi sangat malang jika meninggal dunia, tetapi hari cuti boleh digunakan untuk menambah pengalaman baru yang tidak dilupakan. Jika anda ingin merasakan pengalaman percutian yang menyeronokkan, melawat Dufan adalah pilihan terbaik.


Seperti namanya, terdapat banyak tunggangan menarik yang akan membawa anda ke dunia fantasi. Terdapat berpuluh-puluh tunggangan yang boleh anda cuba satu demi satu sehingga tidak akan dijamin membosankan. Promo Dufan 2018 Salah seorang daripada mereka adalah bahawa anda dapat mengabadikan kegembiraan pengembaraan Ice Age dengan watak Sid, Diego, Manny, dan Scrat dalam Adventure Ice Age Artik.


Anda juga boleh merasakan sensasi pengembaraan sebagai pengembara masa di rides Time Adventures yang baru dibuka pada April 2018. Ketegangan dan kegembiraan penerokaan masa ke masa lalu pada kenderaan ini akan lebih dirasakan oleh teknologi canggih yang digunakan.


Di samping dua tunggangan ini, anda juga boleh melakukan perjalanan ke seluruh dunia di Dufan. Melalui kapal angkasa permainan berteknologi tinggi yang dibahagikan kepada lapan wilayah iaitu Indonesia, Jakarta, Asia, Eropah, Amerika, Yunani, Hikayat, dan Kalila, fantasi di seluruh dunia akan menjadi lebih dimanjakan.


Cek selengkapnya : https://godsheard.blogspot.com/2018/03/promo-dufan.html


No comments:

Post a Comment